رنگ ترمووود شرکت آراد چوب ایرانیان

رنگ-چوب-ترمو-و-روسی-آراد-چوب-ایرانیان-1

رنگ ترمووود شرکت آراد چوب ایرانیان

رنگ پایه آب مین وکس (Minwax) ساخت کشور کانادا:

لاک های پوششی (رنگ ترمووود) مین وکس، با کیفیت و پوشش عالی نقش محافظت از چوب در برابر رطوبت، باکتری و اشعه ماورای خورشید را به عهده دارد. همچنین این لاک ها با بوی مطبوع کاج به دو صورت رنگدانه دار و بدون رنگدانه دارای مقاومت فرسایشی بالایی می باشند. یکی از قابلیت های لاک مین وکس استفاده از آن به عنوان آستر رنگ های پایه رزین می باشد.
لاک های مین وکس بهترین گزینه برای استفاده بر روی ترمووود ، روکش های چوبی، روکش فناوری و چوب های طبیعی می باشد.

با روش اجرای بسیار راحت (قابل استفاده با قلم مو ، غلطک، اسپری ، دستمال تنظیف و ابر)

رنگ-مین-وکس-آراد-چوب-ایرانیان-رنگ-چوب-ترمو-(9)
رنگ-مین-وکس-آراد-چوب-ایرانیان-رنگ-چوب-ترمو-(9)

رنگ پایه روغن دیوترول (Diotrol) ساخت کشور سوییس:

شرکت دیوترول یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های رنگ سازی اروپا می باشد. این شرکت در زمینه تولید رنگ های پایه روغن و زرین های گیاهی بیش از 70 سال سابقه دارد. از جمله مزیت های این رنگ های چوب می توان به ضد آب بودن، ضد اشعه UV، مقاومت در برابر رطوبت و رشد باکتری ها اشاره نمود. همچنین رنگ ترمووود دیوترول کاملا بدون بو بوده و پوشش دهی بسیار بالایی دارند.

رنگ-دیترول--diotrol-آراد-چوب-ایرانیان
رنگ-دیترول–diotrol-آراد-چوب-ایرانیان

رنگ پایه روغن آورو (Auro) ساخت کشور آلمان:

کارخانه رنگ آورو (Auro) واقع در آلمان، تنها کارخانه تولید کننده رنگ ترمووود از مواد %100 طبیعی می باشد. این محصولات با استانداردی بسیار بالا و با کیفیت تولید شده و به بازار جهان عرضه می شود. این محصول با طیف رنگی بسیار وسیع، مقاوم به آب، اشعه UV خورشید و باکتری بوده و پوشش دهی بسیار بالایی را ایجاد می کند.

از دیگر مزایای این محصولات می توان به ایجاد امکان تنفس برای چوب و امکان ترمیم موضعی اشاره نمود.

رنگ اورو-auro-آراد چوب ایرانیان
رنگ اورو-auro-آراد چوب ایرانیان

لاک محافظ کرال (Kral) ساخت کشور ترکیه:

روغن محافظ کرال (Kral) ساخت کشور ترکیه می باشد. این روغن جلا دهنده به صورت یک لایه نازک پوششی روی سطح چوب، آجر و سنگ در فضاهای خارجی و داخلی استفاده می شود. ترکیبات شیمیایی کرال به صورتیست که نفوذ پذیری سطح در برابر آب را به صفر می رساند. همچنین مقاومت سطح را در برابر اشعه UV خورشید بالا می برد. این لاک محافظ کاملا بی رنگ بوده و جلوی ورود ذرات گرد و غبار و ذرات میکروسکوپی را می گیرد.

از دیگر مزایای لاک محافظ کرال می توان به پوشش دهی بالا، تک جزئی بودن، راحتی در اجرا، خشک شده سریع و نیمه براق شدن سطح مورد نظر اشاره نمود.

لاک محافظ کرال آراد چوب ایرانیان
لاک محافظ کرال آراد چوب ایرانیان

منبع: www.awi.co.com

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید