سیاست حفظ حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی کاربران و آراد چوب ایرانیان

آراد چوب ایرانیان به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

جمع آوری و استفاده از اطلاعات

تنها مالک اطلاعات جمع آوری شده (مشخصات کاربر، مشخصات سفارشات و …) در این وب‌سایت، آراد چوب ایرانیان می باشد. ما این اطلاعات را به هیچ نحو غیر از موارد الزام آور قانونی در اختیار هیچ شخص، ارگان و شرکتی نگذاشته، نفروخته، اجاره نداده و به اشتراک نمی گذاریم. این اطلاعات در بخش های مختلف و به روش های مختلف جمع آوری می گردد. آراد چوب ایرانیان می تواند از این اطلاعات جهت بهینه سازی نمایش تبلیغات و سایر امور مربوط به فعالیت خود استفاده نماید.

استفاده از کوکی ها

ما از کوکی ها برای ذخیره سازی اطلاعات شخصی شما مانند آی پی، نام کاربری، سایر اطلاعات حساب کاربری شما استفاده می کنیم.

کوکی حجم کوچکی از اطلاعات است که توسط یک وب سرور به مرورگر وب شما انتقال می یابد و تنها توسط سروری که آن را برای شما فرستاده قابل خواندن است. کوکی با ذخیره سازی اطلاعات کاربری شما، همانند کارت شناسایی عمل می کند. کوکی نمی تواند دستوری را اجرا و یا ویروسی را منتقل کند.

بیشتر مرورگر های وب به صورت پیش فرض کوکی ها را می پذیرند. شما می توانید به مرورگر وب خود دستور دهید که به هنگام دریافت کوکی به شما اطلاع دهد و این اجازه را بدهد که آن را پذیرفته یا رد کنید.

برای استفاده از امکانات فروشگاهی آراد چوب ایرانیان پذیرفته شدن کوکی ها اجباری است. کاربرانی که کوکی ها را رد کنند نمی توانند از آن امکانات استفاده کنند.

فایل های گزارش وقایع

ما ممکن است از IP Address شما (آدرس کامپیوتر شما بر روی اینترنت) برای بررسی روند ها، مدیریت وب‌سایت، بررسی جابجایی کاربران، رفع ایرادات و جمع آوری اطلاعات آماری در سطح وسیع استفاده کنیم. این اطلاعات نمی توانند هویت شما را فاش کنند و شما همچنان ناشناس باقی خواهید ماند.

پیوند ها

در بازه های زمانی مختلف، وب‌سایت آراد چوب ایرانیان ممکن است شامل پیوندهایی (link) به دیگر وب‌سایت ها باشد. آگاه باشید که آراد چوب ایرانیان، هیچ مسولیتی در قبال شیوه حفظ حریم خصوصی آن ها نخواهد داشت. ما کاربرانمان را تشویق می کنیم که هنگام خروج از وب‌سایت ما آگاه باشند و شرایط حفظ حریم خصوصی هر وب‌سایتی که اطلاعات شخصی کاربران را جمع آوری می کند را مطالعه کنند.

امنیت

آراد چوب ایرانیان متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت آراد چوب ایرانیان، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

جهت محافظت از اطلاعات شخصی و امنیت اطلاعات و حریم خصوصی شما به عنوان یک کاربر ثبت نام کرده (خریدار)، اطلاعات توسط یک حساب کاربری که با نام کاربری و رمز عبور محافظت شده، بهره خواهید برد. پس در حفظ اطلاعات ضروری و اساسی حساب کاربری خود کوشا باشید.

حذف حساب و اطلاعات از آراد چوب ایرانیان

حذف اطلاعات و حساب کاربری در سوپر مارکت اینترنتی آراد چوب ایرانیان مقدور نمی باشد.

حفظ حقوق نشر و تولید محتوا برای آراد چوب ایرانیان

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات آراد چوب ایرانیان، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط آراد چوب ایرانیان جزئی از اموال آراد چوب ایرانیان محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار آراد چوب ایرانیان است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای آراد چوب ایرانیان محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط آراد چوب ایرانیان و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار آراد چوب ایرانیان است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.
کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست و تصاویر محصولات، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت آراد چوب ایرانیان و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای آراد چوب ایرانیان محفوظ است.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات آراد چوب ایرانیان، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
آراد چوب ایرانیان محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.awi.co.com است. ما با هیچ روش دیگری جز استفاده از ‌روش های رسمی و تایید شده در قسمت ارتباط با ما سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت آراد چوب ایرانیان هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.awi.co.com و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.